- показати шире знање из области заштите на раду и заштите од пожара и повезати их са знањима из одговарајућих инжењерских дисциплина и технологија у циљу обављања стручног и научног рада и одговорног деловања у својој области
|
- класификовати знања из различитих области на промишљен начин и извлачити систематске закључке из њих, те рјешавати комплексне проблеме
|
- упознати се са новим задацима на систематичан и брз начин
|
- анализирати и рјешавати проблеме са научног аспекта, чак и када су они непотпуно формулисани или формулисани на неуобичајен начин, пружајући спектар могућих рјешења;
|
- примијенити научни приступ у реалним инжењерским проблемима
|
- примијенити различите аналитичке технике, аналитичке и нумеричке методе и програмске алате у рјешавању инжењерских проблема
|
- препознати потребу за налажењем, прибављањем и дистрибуирањем научних информација
|
- развити пројектна рјешења за процесе или њихове дијелове, укључујући и процесе из нових и рубних подручја хемијског инжењерства
|
- познавати и примијенити принципе и методе процјене опасности/ризика, као и знања о поступку процјене опасности/ризика, оцијенити ризик и израдити план мјера
|
- познавати и примијенити принципе и технике мјерења физичких и хемијских параметара радне средине, интерпретирања резултата и предлагања мјера за смањење ризика и заштитне мјере
|
- планирати и обављати независно теоријско и експериментално истраживање
|
- интерпретирати предности и недостатке најновијих достигнућа у подручју истраживања
|
- испитивати и процјењивати примјену нових технологија
|
- показати способност активне сарадње у тимовима које сачињавају стручњаци различитих профила и нивоа компетенција
|
- показати способност дјелотворног рада и комуникације у националном и међународном окружењу
|
- разумијети професионалну и етичку одговорност
|
- учити самостално, и препознати потребу за доживотним учењем
|